Náš tým
Ostřílení hudebníci, mistři zvukotechniky a především kreativní specialisté, jsou připraveni ke spolupráci na Vašem novém hudebním projektu.
Josef Pácha
Zakladatel a majitel firmy Groove Audio.
Narodil se 3. 1. 1986 v Opavě. Již od útlého dětství se mu dostávalo hudebního vzdělání, kdy již v mateřské škole měl rozšířené zaměření na hudební výchovu a jeho vzdělání v oblasti hudby pokračovalo v Opavě na Základní škole Ochranova, dnes ji známe pod názvem ZŠ Ilji Hurníka a na ZUŠ Václava Kálika, kde se věnoval hře na trubku. Byl nejen členem, ale také sólistou na trubku, známého dětského pěveckého sboru Domino Opava. V letech 2005- 2008 byl aktivním členem ČS dechového orchestru Opava, taktéž jako hráč na trubku.
Toto vzdělání v hudební oblasti propojil s oblastí technickou již na střední škole v Bruntále, kde studoval Střední průmyslovou školu obor elektronické a počítačové systémy a dále prohloubil na Ostravské univerzitě v Ostravě studiem oboru Pedagogika hudební výchovy a technické výchovy.
Své celoživotní hudební vzdělání dokázal velmi užitečně využít i v praxi. Měl tu čest si zahrát v orchestru Divadla Jiřího Myrona v inscenaci Cikánský baron, aktivně působil jako externista Slezského divadla v Opavě, dostalo se mu cti být nájemným hráčem na baskytaru a stále je aktivním členem kapely Made in 60’s.
Hudební vzdělání umí velmi efektivně propojit se svým technickým i pedagogickým vzděláním. Působil jako lektor mládežnické kapely na gymnáziu PORG
Roku 2010 nastoupil do Divadla Jiřího Myrona jako muzikálový zvukař, od divadelní sezóny 2015/2016 mu byla přidělena funkce výkonného mistra zvuku. V sezoně 2016/2017 si dal oddechovou pauzu a v divadle působil pouze jako externí zaměstnanec pro soubor opereta a muzikál. V tomto období z lásky ke zvukařskému řemeslu došlo ke vzniku samotného konceptu firmy Groove Audio.
V současnosti zaměstnán jako mistr zvuku pro Národní divadlo Moravskoslezské v provozu divadla Antonína Dvořáka.
Zdeněk Ševčík
Zvukař, Sbormistr a aktivní muzikant s kladným přístupem k dětem. Narozen 1976. Sbormistr DSS Ova-Jih a manažer tohoto uskupení.
- absolvent Střední pedagogické školy v Krnově obor Vychovatelství
- absolvent DTI v Dubnici nad Váhom
- zakladatel Dětského pěveckého sboru Ko-Ko
- učitel na ZŠ F. Formana, Ostrava
Evžen Hofmann
Majitel studia, kytarista skupin Kryštof a Made in 60´s
Již mnoho let se věnuje nahrávání a práci ve studiu. Ve svém domácím studiu produkoval řadu kapel a interpretů, až se z tohoto „vyplnění volného času mezi koncerty“ stalo něco víc. Brzdou při realizaci v minulosti byl zejména nedostatek prostorové kapacity, kdy se muselo nahrávat v jiných studiích a až teprve produkce se zpěvem se dokončily „doma“. Rozseknutím problému se stalo rozhodnutí o vytvoření vlastního velkého nahrávacího studia, kde by vše bylo podle představ, včetně zcela nekompromisního vybavení s důrazem na pohodlí a komfort prostředí. Novinkou je propojení s konceptem groove audio, kdy lze využít maximální možnou kvalitu hudebních záznamů v nabídce.
Hlavním zaměřením je produkce autorských kapel či interpretů na pomezí hudebních stylů folk, pop, pop-rock a hard-rock.
Otakar Mlčoch
Mistr zvuku, kreativní autor sound designu a především divadelník.
Zvuku se aktivně věnuje od r. 1994 v rámci touringových společností a studiové práce. Od r. 2001 působí v Národním divadle moravskoslezském, kde začal jako zvukař, poté mistr zvuku, následně vedoucí mistr zvuku a vedoucí celého oddělení elektroakustiky a video výroby. Prošel všemi scénami, hostoval po scénách v ČR, Německu, Rakousku, Norsku, Slovensku, Jižní Korei, aj. Je autorem či spoluautorem sound designu a zvukových nastudování více než 100 inscenací napříč žánry jako muzikál (Quasimodo – zvoník od Matky Boží, Jack Rozparovač, Kočky, Evita, Edith a Marlene, Jesus Crist Superstar), rockový muzikál (Balada pro banditu, Do naha!), opera (snad vše), činohra a mezioborové záležitosti.
Z bohaté studiové činnosti nejraději vzpomíná na projekty: Scénická hudba inscenace Portugálie, album skupiny Alibaba (vítěz Porty 2009), „Noc v Ostravě“, profilové CD sopranistky Amarilly Nizzy s velkým symfonickým orchestrem. Celá opera Aitna. Hity skupiny Queen v cover verzi rockového sboru – šedesát zpěváků vydýchá vzduch ve velkém studiu za 16 minut! Od prvopočátku bienále NODO (New Opera Days of Ostrava) je autorem sound designu. Jedná se o jednu z největších výzev – hudební styly a skladby, které ještě nikdo nikdy neslyšel. Experimenty nejen s mikrofony a snímači, ale i nepředstavitelné kotrmelce s P.A. systémem. To vše v prostorách určených k čemukoliv jinému, než k umělecké produkci (např. bývalá důlní elektrorozvodna). V poslední době je aktivní v uměleckých návrzích a výrobě videoprojekcí, video a filmových kompozic, video mappingu. Nejčastěji vyrábí projekce pro operní inscenace. Studoval na Škole folklorních tradic v Jihlavě (DiS) a má výuční list v oboru elektrikář.
V současnosti zaměstnán jako Technický šéf pro Národní divadlo Moravskoslezské.
Oblíbené značky v elektroakustice: Martin Audio, KV2, Midas, Avid, Yamaha, Genelec, Microtech Gefell, Neumann, Senheiser, Revox, Tascam, Octava, Kramer, O.h.M. lab.
Otova doporučení, co by měl umět /mít/zvládat zvukař:
elektriku – dává mu to řád a fyzikální základ
noty – dává mu to řád a přehled o tom, o co těm na druhé straně jde
názor – dává mu to směr v tom neřádu, co přichází od umělců
ucho – bez něho ne pevné nervy – bez nich ne nadhled – když ti ostatní to nemají
humor – nehumorný kolega je k uzoufání
pít pivo – to udělá nejméně škody při vylití do mixpultu
umělecké cítění – no řekněte sami, jak to můžou posoudit zpěváci a muzikanti, když se neslyší?